Савремени правци развоја теорије и праксе у настави географије

Циљ је да се интеграцијом савремених педагошких, методичко-дидактичких и географских садржаја и флексибилним интердисциплинарним приступом у настави омогући студентима разумевање основних теоријских поставки савременог образовања и актуелних проблема у настави географије и њиховог решавања.

Имплементацијом информација које даје овај курс постиже се развој процедура унутар квалитетног вођења наставног процеса. Стручњаци овог профила су компетентни да ради на интердисциплинарним пројектима у мултидисципнираним тимовима, који идентификују и решавају проблеме образовања, поседују професионалну и етичку одговорност, ефикасно комуницирају, примењују савремену методологију и наставну технологију у свом раду.

Потреба перманентног образовања наставника; критичко мишљење и вредновање активности наставе; комуникацијске вештине; вештине рада у тиму; вештине решавања сукоба; свест о етичности позива наставника; повезивање теоријских сазнања из свих релевантних курсева у наставној пракси; употреба информацијско-комуникацијске технологије; самостално уочавање и истраживање проблема у настави географије.

T. Fisher (2008). Developing as a Teacher of Geography, Nottingham, University Cambridge, Cris Kington.
Mohan, Audrey M. (2009). Teacher Efficacy in Geography: a mixed methods study of formal and informal teacher education theses and dissertations – Geography. Paper 20. [ecommons.thstate.edu/geogtad/20]
V. Cook (2010). Exploring Students Personal Experiences of Geography Fieldwork. Journal Teaching Geography, 35 (2), 55-57.
Банђур, В. и Поткоњак, Н. (2006). Истраживачки рад у школи – акциона истраживања. Београд: Школска књига.

Interest in Faculty of Geography?

Get the brochure in electronic format