Методологија проучавања процеса наставе географије

Упознавање са основним теоријско-методолошким проблемима проучавања наставе географије. Оспособљавање за критичко сагледавање различитих врста истраживање процеса наставе географије.

На крају курса студент наводи и објашњава теоријско-методолошке проблеме проучавања наставе географије, уочава домете и ограничења различитих врста истраживања процеса наставе географије, уочава проблеме у настави географије које треба истражити и друго.

Предметно-методолошка повезаност методике наставе географије са другим наукама.
Савремене тенденције у истраживањима наставе географије.
Врсте истраживања у настави географије.
Квалитетивна истраживања у настави географије.
Педагошки експеримент у настави географије.
Акционо истраживање у настави географије.
Израда пројекта истраживања.

Баковљев, М. (1997): Основи методологије педагошких истраживања, Научна књига, Београд.
Банђур, В. И Поткоњак, Н. (1999): Методологија педагогије, СПДЈ, Београд.
Коцић, Љ. (1983): Експериментална педагогија, Просвета и ИПИ, Београд.
Матовић, Н. (2007): Мерење у педагошким истраживањима. Институт за педагогију и анрагогију, Филозофски факултет Универзитета у Београду, Београд.

Interest in Faculty of Geography?

Get the brochure in electronic format