Metodika nastave životne sredine

Razvijanje osetljivosti za probleme nastavne prakse i kompetencije za njihovo uspešno rešavanje Formiranje znanja o savremenim konceptima poučavanja i učenja u nastavnom i vannastavnom procesu; Razvijanje sposobnosti primene sistemskog pristupa prilikom planiranja nastavnog rada Razvijanje znanja o različitim ulogama koje profesori baveći se zaštitom životne sredine imaju tokom nastavnog procesa; Osposobljavanje studenata da izvrše adekvatan izbor sadržaja pomoću koga će na najefikasniji način kod učenika formirati ekološke navike, stavove i sistem ekoloških znanja; Osposobljavanje studenata da u skladu sa definisanim ciljevima i ishodima nastavnog časa izvrše adekvatan izbor nastavnih metoda, oblika i sredstava rada; Osposobljavanje studenata da na efikasan način primene različite nastavne metode, oblike i sredstva rada (tekstualna, vizuelna i audiovizuelna) u nastavnom procesu; Upoznavanje studenata sa rezultatima naučnih istraživanja sprovedenih u nastavi zaštite životne sredine