- Контакт телефон: +381602244556
- Е-маил адреса: sladjana.andjelkovic@gef.bg.ac.rs
- Консултације: http://stari.gef.bg.ac.rs/wp-content/uploads/Konsultacije-jesenji-2021-22.pdf
др Слађана Д. Анђелковић
Избор у звање редовног професора: (2018.) Универзитет у Београду, Географски факултет – ужа научна област Педагогија. Избор у звање ванредног професора: (2013.) Универзитет у Београду, Географски факултет – ужа научна област Педагогија. Избор у звање доцента: (2008.) Универзитет у Београду, Географски факултет – ужа научна област Педагогија. Истраживач на пројекту „Модели процењивања и стратегија унапређивања квалитета образовања у Србији“ (179060), који финансира Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије. Аутор две научне монографије, коаутор две хрестоматије, два практикума за студенте и преко 90 научних радова публикованих у престижним међународним и националним часописима и зборницима. Област истраживања: Васпитање и образовање за одрживи развој, образовни туризам, савремени проблеми образовања наставника, учење и поучавање ван учионице. Члан комисије Министарства просвете за реформу иницијалног образовања наставника (2019-2020). Активно учествује у развоју курикулума образовања наставника на наставничким факултетима: (Географија, Хемија, Физика и Математика), кроз креирање курсева из групе педагошких предмета. Рецензент више научних монографија, рецензент у два међународна часописа, члан једног међународног уређивачког одбора часописа, члан научно-програмских скупова у земљи и иностранству. Стручни сарадник и рецензент уџбеника и приручника за наставнике. Аутор и водитељ четири програма стручног усавршавања запослених у образовању од стране ЗУОВ-а, (на тему васпитања и образовања за одрживи развој и савремене наставне стратегије) 2018-2021.
Радови
- Anđelković, S. (2018). Vaspitanje i obrazovanje za održivi razvoj: učenje i poučavanje van učionice. [Education for sustainable development: learning and teaching outside the classroom] Beograd: Geografski fakultet, Univerzitet u Beogradu. ISBN 978-86-6283-057-9; COBISS.SR-ID 262838284
- Anđelković,S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013). Škola i neformalni obrazovni konteksti, Beograd: Univerzitet u Beogradu, Geografski fakultet. ISBN 978-86-6283-007-4, COBISS.SR-ID 198861580
- Anđelković, S., Dedjanski, V., Pejić, B. (2018). Pedagogical benefits of fieldwork of the students at the Faculty of Geography in the light of the Bologna Process. Journal of Geography in Higer Education. Vol. 42(1), 110-125.ISSN: 14661845 https://doi.org/10.1080/03098265.2017.1379058;
- Anđelković, S (2016). Osnovnoškolska nastava jestastvenice u Srbiji: od 1844. godine do kraja 19. veka. Zbornik Matice srpske za društvene nauke, god. LXVII, br. 157–158 (3/2016), 561-575; ISSN 0352-5732; UDC373.3/.4:37(497.11)”18” https://doi.org/10.2298/ZMSDN1658561A
- Anđelković, S. Stanisavljević Petrović, Z (2013). Učenje i poučavanje van učionice – Ambijentalna nastava, Nastava i vaspitanje, 1,LXII, 39-52, UDK 37; ISSn 0547-3330 UDK za rad – 371.39:37.026; 371.3::379.831
- Anđelković, S., Vračar, M. (2018). Preservation of National Culture and Tradition in Schools in Serbia: Current State and Prospects for Development, in: M. Lončar-Vujnović (ur.) Science Beyond Boundaries 3 – Thematic Collecction of Papers of International Significance, (139-154). Kosovska Mitrovica: University of Priština, Faculty of Philosophy. UDK 37.03-057.874 37.014.5 ISBN 078-86-6349-105-2
- С. Анђелковић, (2015). Амбијентална настава у функцији васпитања и образовања за одрживи развој, у: С. Станковић, Д. Филиповић, С. Ђурђић (ур.): Достигнућа, актуелности и изазови географске науке и праксе – Зборник радова са 4. Српског конгреса географа са међународним учешћем, (137-143). Београд: Географски факултет, Универзитет у Београду, ISBN: 978-86-6283-033-3
Ангажовање у настави
•
Педагогија са дидактиком
•
Комуникација у настави и школска клима
Чланство у иностраним и домаћим асоцијацијама
Члан међународних и националних организација из области Педагогије и образовања. Члан Катедре за методику и дидактику наставе Географског факултета, члан Института за географију и Већа докторских студија Географског факултета.
Повежимо се путем социјалних мрежа
RSS Email Facebook Twitter Calendar